Kiminannesibu 4 aylıkken ayırdım. 2 hafta kadar bende onun odasında yerde yattım. Gündüz de sürekli odasında uyuttum. Gerekirse yine başında bekledim. Şimdi 6.5 aylık gece de gündüz de odasında döne döne uyuyor.🙈 onlar da daha rahat ediyorlar. Odası yakın zaten kamera da kullanıyorum. Hem yanınızda yatarken her mıkırdanmasına müdahale ediyor insan ister istemez. Böyle olunca bazen uyansa da kendi geri uykuya dalabiliyor.