Kiminannesibu Merhaba herkese kızım 10.5 aylık ve odalarımızı ayırmak istiyorum aslında istemiyorum 😞ama biraz ses olsa uyanıyor eşim horlasa lavobaya kalksa uyanıyor .Uyku kalitemiz düştü hepimizin ama çok zor geliyor ayrılamk.Sizler ne zaman ve nasıl ayrıldınız.Odalarımızın arasında bir banyo var ama bana çok uzak geliyor.yardımcı olursanız sevinirim
QueenMom__ Kiminannesibu uyku kalitemiz düştüğünden bende 6. Ayda ayırdım. 11 aylığız çok güzel uyuyor iyi ki erken ayırmışım. Önce gündüz odasında yatırdım bi kaç gün sonra hızlıca alışıverdi. Gece duymama imkanım yok odamız yakın. Aynı odada bide gece beşikten alıyordum ne dönebiliyordum ne bişe baya sıkıntı bence geç olmadan yapılmalı sonrası zor olabilir 😊
Deletedmom_52 Kiminannesibu ah aynı sorun bizdede var. Oğlum 16 aylık olucak ama haka ayıramadım odasını. 10 aylıkken denedim ama olmadı uyumadı beni istedi küçük diye kıyamadım aldım yanıma. Bizimde uyku kalitemiz çok düştü benim oğlumda en ufak sese uyanıyor. Üstelik bide şimdi gecelere yanıma yatagıma geliyor iyice alıştı napıcam bilmiyorum 😩
Guligul Kiminannesibu 7 aylikken ayirmistik hic sikinti yasamadik. Telsiz kullanirsaniz rahat olursunuz 👍
Enderziyagil Kiminannesibu 7 aylıktı ayırdığımda 2 Güne alıştı telsiz ve kamera var olmasada ayırırdım çok rahatız bebişte bizde. Kararlılık önemli eğer odasını ayırıp arada yanına alırsan alışmaz
Bebeklihayatim Benim oğlum da sesten uyanıyor diye 5 aylıkken ayırdık odaları. Önce tek gündüz uykusu, 2 gün sonra bütün gün, sonra da geceleri bıraktım odasına hiç sorun olmadı hatta uykuları düzeldi
NicoRobin Kiminannesibu yaa kaç gündür ben de bunu düşünüyorum benim oğlum da 10.5 oldu. Gece beslenmesi bitti sanırım son günlerde mama için uyanmıyor geceleri o yüzden ayırmak istiyorum aslında ama gündüz de çalışınca beşiğinde de olsa gece bari aynı odada olalım istiyorum. Bi de daha çok küçükmüş bana ihtiyacı varmış hissiyatını atamıyorum içimden uyurken ne ihtiyacı olcaksa 🤷🏻♀️ benim aslında biraz zihinsel olarak kendimi hazırlamam lazım sanırım
Mfkndjdn Kiminannesibu Biz de bebeğim bizimle uyumak istemediği için dokuzuncu ayında ayırdık. Ben düşünmüyordum açıkçası ama farklı oda da daha rahat uyuyunca ayırmak zorunda kaldık. Beşiğini yakın bir yere koydum zaten kapım açık bir de kapıya yakın yatıyorum. Uyanınca beşikten kafasını kaldırmadan yanında oluyorum yani. Tam 9 ay oldu ayıralı şimdilik iyi gidiyor.
[silindi] Kiminannesibu 2 çocuğumu da 6 aylıkken ayırdım odalarını gayet de kolay oldu bence anne baba içinde bebek içinde en güzeli erkenden ayırmak gece lavabo için kalksak dolabı aç kapat yapsak uyanıyorlardı hiç gerek geç bile kalmışsınız 😇
Kiminannesibu [silindi] evet sürekli eşimi uyarıyorum ses yapma sağa sola dönme diye adam da bıktı artık 😅
Babylove5 Kiminannesibu 4 aylıkken ayırdım odası hemen yanımızda sesini de duyuyorum hic sıkıntı yasamadım
Kiminannesibu Babylove5 siz bays erken ayırmışsınız ben park yatağı bile görecek şekilde yatıyorum ayrı oda fikri çok zor geliyor alışırım umarım
OzlemAlisa Kiminannesibu 18 aylikken ayirdm bende. Ilk zaman zor oldu ama 3 4 gunde alıştı. Kalkip geliyor arada. Onun icin iyi olacaksa tereddt etmeyin. Odasinda yatin bi sure sizde