Prens3456 merhaba öncelikle geçmiş olsun annelikten ziyade yenidoğan yogun bakım hemşiresi olarak size yazıyorum bebeğiniz emebilir aglayabilir eğer ki bebeğiniz antibiyotik alıyorsa anitibiyotik dozu tamamlanmadan çıkartılmaz özel ya da devlet fark etmez her hastanenin bebekler için daha doğrusu bütğn hastalar için tuttuğu raporlar vardır ki kimse boşu boşuna hele ki bu dönemde asla yatırmaz. Bu postun cok saçma yorumlar okudum ona istinaden size bilgilendirme yaptım. Cilt enfeksiyonu dediniz nasıl bir enfeksiyon gözle görülebilen bir şey mi. Yani yiyip içmesi taburcu edilmesi için yeterli değildir hele ki kilo inanın çok arka planlardadır bizim için