sssonsuz şu yazdıklarını ben yazdım eski postum sandım. Aynı durumda 4. Ayında doktora gittim 300 gr almıstı 6,800 dü tartıldıgımds 7,100 cıktı. Banada aynen böyle kilosu çok iyi çok iyi yazdılar sanki abest bişe söylemişimki. Benim korkum bebeğimi acaba açmı bırakıyorumdu ama kimse anlamıyor bunu yanlış anlaşılıyoruz. Sonra bende bu yorumlardan sonrs bişe vermedm ama o sırada her gece saat bası kalkıp meme emilip uyutuyordum. Sonra biriyle konustuktan sonra arı ma pirinç ununu aldım. Çok az bir kaşıktan yaptm akşam uyku saatine yakın verdim yedi üstünede meme verdim emdi sonra uyunması 2 saati buldu. Sonra ertesi gün yaptım yine bir er saat arayla uyaandı. Sonra bıraktım tekrar saat bası uyanmalara devam tabi. 4 ay 10 günlük oldu tekrar denedim verdim yedi emdi yine uzun uyudu eskisi gibi ertesi gün arttırdım verdim 2 saatde bi bazen 3 saat sonra uyanmaya basladı. Yani biz bunları denemezsek neredenn anlayacağız. Tutturdu herkes verme ilk 6 ayda şöylede böylede önemlide yahu ben bilmiyormuyum anne sütünün ne kadar faydalı oldugunu bebeğim sadece benden emerek doymasını. Emzirmektende zevk alıyorum ayrıca ama yanlış giden birşeyler var neden kimse anlamak istemiyor böyle yazıyolar sonra vicdan azabı çekiyorum onu verdiğim için😢