sssonsuz bebekler zaten ilk üç aydan sonra kilo alması yavaşlar ( harektlrnmeye başladıkları için) maşallah kilosu da iyiymiş zaten bence mamaya filan başlamamalısın zaten doymayan çocuk huzursuz olur kirli bez sayısı azalır, biraz daha bekleyip 5 aylık gibi yoğurtla başlayın ek gıdaya sonra sebze tadımları yaparsınız, benim kızım da ilk üç ayda aldığı kiloyu almamaya başladı ki ilk üç ayda bir kilo alıyorduk her ay ona rağmen doktorumuz mama önermemişti ki bebeğin doğum kilosu da önemli bu noktada 5-6 aylıkken doğum kilosunun iki katının biraz üstüne çıkıyorsa çocuğun gelişimi normaldir