53 kg ile tüp bebek tedavisine başladım 2,5 kg aldım.. çok şükür ilk denemede tuttu (rabbim isteyen herkese hayırlısı ile nasip etsin inşallah 🙏) ve 68 kg ile doğuma girdim.. şuan bebeğim. 8,5 aylık ve 55,5 kg gitmeyen bir 3,5 kg var.. son 3 aydık her sabah 1 saat yürüyorum ,aç karna metabolizmayı hızlandıracak bir iki karışık içiyorum amaaaa sonuç gitmeyen 3,5 kg 🤗 belki yaş da etken kim bilir (41) 👻 valla bir fikri olan bir yol bilen varsa Allah rızası için paylaşsın hanımlar 🤗