Balkizlarim Belinaymuhammadi YouTube’den açıyorum canım mekik falan çekiyorum bacak egzersizleri yapıyorum 👍🙈
Belinaymuhammadi Kckbsbeyhn bende doksanım neler kullaniyon sezeryan doğum yaptım bi türlu veremiyom 3 gun yemek su içmiyim gene aynı😑
Kckbsbeyhn Belinaymuhammadi Albendende okadar gitmiyor biturlu kilolar boyum uzun 1.75im cok belli etmiyorum kilomu ama hareketlerim kısıtlandi rahat hareket edemiyorum suan bide dogum göbegi eklendi.7/24 kilomu dert ediyorum.belkide psikolojik olarak kilo veremiyorum.eksra bisey de yapamiyorum emzirdigim icin bu kilolar kalacak diye üzülüyorum valla.sedece sirkeli su ve gun icindede limonlu du iciyorum
MvS220221 61le gebe kaldım 69 ile doğuma gittim eve döndüğümde 62 kiloydum göbek kalmış sadece hedef 55 ve o göbeğin erimesi 😂 malesef dikişler yüzünden korse takamiyorum
Sedosss5071 yusufumyasemin Belinaymuhammadi ahh yazılanları okurken hep bunu düşündüm “nasıl vakit buluyorlar ki bebekten 🥺” kaderdaşız 2.aydan selamlar 🙄
Sum94 Belinaymuhammadi ben kucağıma alıp leslie açıyorum 4 aylık kollarım çok yoruluyor yarısını yapıyorum ama oda yorulmuş oluyor olduğu kadar ne yapalım
Aslibatin Belinaymuhammadi Belinaymuhammadi Al benden de o kadar 🤷🏻♀️Gün boyu kucakta gezdiriyorum asla oturtmaz ama 1 ayda 1 kilo anca verebiliyorum o da zayıflama çayıyla
ykyusuf 78 ile doğuma gittim suan 65 im ama sezeryan doğum yaptım göbeğim hala var üstelik sarkıkk ıy 😥 40 ımız daha yeni cıktı ne diyet ne spor habire yiyorum göbek erimez zor gider bana sar dediler sarmadımda sonum hayrola 🧐
Kckbsbeyhn ykyusuf Sarilmiyorki aciyor dikiş yerleri.Ilk dogumum normaldi hemen sarip cektiridm kendimi sikica sardirdim hic sıfir göbek gezdim yillarca.12 yil sonra tekrar bebegimiz olunca bi de zorunlu sezeryan valla yaşta gecti🙈 kaldi hemde asagi dogru sarkik göbek.daha 3 aylik bebegim ama toplarmi kendini acaba
N54esrin ykyusuf bende 50 kiloyla hamile kaldım 78 kiloyla doğuma gittim 1 aylıkken sağlık ocağına iğneye gittiğimizde tartılmıştım 65 kiloydum normal doğum yaptım ben siz maşallah sezeryanda 65 inmişşiniz bebeğim şuan iki aylık 1 hafta sonra yine aşıya gidicez bakalım merak ediyom aldım mı verdim yoksa aynımıyım
AYSEGULYILDIRIM ykyusuf o sarkiklik bir sure sonra gidiyo ben de 5 aylik olduk kalmadi vucut toparladi kendini korse falan da takmadim.
ykyusuf Kckbsbeyhn evet bende o yüzden sarmadım sonu ne olur bilmem Kckbsbeyhn ah normal doğum olmadı işte
esra89 Keşke kilo almak içinde bir yol olsa 😀herkes vermek ister bende almak istiyoeum hamile kaldığım kilonunda altına indim daha da inersem diye korkuyorum ama maşallah göbeğim duruyor 😒her gören çökmüşsün diyor 😭inşallah emzirme bitince geri alabilirim
Nazyilmaz 2,5 ay önce doğum yaptım normal doğum oldu sarmak için korse adım cok rahatsız etti kullanamadım 😔 18 kilo aldım 11 kilosu gitti 7 kilosu kaldı ama gidecek gibi değil ama çarşam spora başlıyorum umarım işe yarar
Ulasdemir 62 ile hamile kaldım evlenince kilo almıştım zaten 80 ile sezeryan doğum yaptım şuan 70 te kaldım bebeğim 6 aylık olmak üzere ama o kadar yiyorum ki hele sürekli tatlı isteği pamdemiden dolayı dışarıda çıkamıyorum evde de çok hareketsiz kalıyorum emziren anneler için detoks suyu vardı onu içeyim dedim geçen gün içerken midem bulandı 🤣 nasıl vericem bilmiyorum
Alp-kagan20 Ulasdemir ayni kilo ile hamile kalmisiz ayni kilo ile de dogum yapmisiz ben suan 67 im inemiyorum daha kaldi gobek mutlu mesut
Demetdurukaybs HappyKids Toplam 10kilo almıştım doğumdan 2gun sonra hemen eski kiloma döndüm hatta -5kiloda 1ay sonra yine gitti 🌼😂
Duygu95 HappyKids doğuma 80 kilo ile gittim şimdi 60 kg hedef 50 doğum yapalı 4 ay oldu spor yapamıyorım dikişlerim den dolayı yoksa daha iyi olucaktı💃💃