behrem Basakaya 15 günlükten beri yüz üstü yatırıyorum, daha doğrusu başka şekilde o yatmak istemiyor mecburen yatırıyorum. kafasını o zamandan beri çok güzel kaldırabildiği için güvendim, yoksa önerilen bir şey değil asla
Busrasy Basakaya Bebeğim doğduğunda ilk yastık kullanmadım. Ama doğduğundan itibaren burun tıkanıklığı vardı hala daha var... şuan 4ay 4 günlük 2-2.5 aydır yastıkla yatırıyorum burnundan sebep.. kafası hafif yüksek olduğunda çok daha rahat uyuyo. Ama yastık öyle yüksek değiş tabiki yüksekliği 5cm felandır.
Gnc16 Bn kullaniyorm ayagimda salladigim icin bazen ayagimdan indiriyrom sadece yastikta yatmaya devam ediyor
Elif1601 Basakaya bebeginiz kusarsa kullanirsnz. Bizimki sutten sonra kusuyor hep mecbur kullaniyorm bogulma riski olabilir. 4 aylik yan yatirsamda kendini duzeltiyo mecbur kullaniyoruz 🙄
ikikizannesi Basakaya iki cocugumuda yastikla yatirdim 4 ay kustu ikiside yastik oldugunda bogulma riski yok duz yattiginda direk burnuna gider