Basakaya evet başı biraz yukarıda olmalı canım daha uygun ama mesela beşiğininin yatağının altını yükselt baş kısmını alttan, reflü yatağı misali yani, tamamen düz yatınca da reflü, kusma, hırıltı, Burun akıntısıyla baş edemeyebilir o daha sıkıntılı, ben şu an öyle yapamıyorum evimde değilim o yüzden ince bir yastık kullanıyorum.