ozi çok teşekkür ederim size de çok geçmişler olsun . Bende ilk ayağıma birşey olduğunu anlayamadım daha sonra bebeğimde birşey olmadığını fark edince kalkmaya çalıştım ama kalkamadım daha sonra da zaten eşimi aradım geldi hemen evden ama işte insan korkuyor çok üzülüyor eve gelince de soydurdum baktırdım heryerinde yavrumun Allahım evlatlarımızı korusun 🙏