LivaLiva seni çok iyi anlıyorum canım. 12 günlük bebeğim gözü çapaklanıyo kendimi suçluyorum. Gaz sancısından ağlıyo ben daha çok ağlıyorum. Herkes bebeği bırakıp benim için seferber oluyo artık. Sürekli evhamlanıyorum en küçük şeyde kendimi tutamayıp hüngür hüngür ağlıyorum. Elimde değil, içimden geliyo engel olamıyorum kim ne derse desin🤷🏻♀️