ipek_annesi ADT off çok mutsuzum doktorda en son gel demedi napcamı şaşırdım 1 gün daha izlesem nolur acaba, bebekte huzursuzluk yok çok şükür ama kaka çok güzel yapıyor
Asel8 ipek_annesi 4 buçuk aylıktı bizim gitmedim doktora tahmin ettim ondan olduğunu banada besin alerjisi olabilir dediler ama başka hiç belirti yoktu döküntü falan tecrübelerime dayanarak öyle olduğunu düşünüyorum şuan 5 ay 17 günlük veriyorum Bi sorunda yok çok şükür
ipek_annesi Asel8 Ay bizimde şuan 5 ay 17 günlük aynıyız resmen, önceden mukuslu kakamız vardı ama doktor çok olmadığı sürece sıkıntı yok demişti bizde aşırı pişik var popodan kuyruk sokumuna kadar ve genitali
Asel8 ipek_annesi pişik için utalk pudra çok etkili acısınıda alıyor hemen bazen bebeklerde bezde pişik yapabiliyor farklı marka deneyebilirsiniz
Asel8 ipek_annesi mukuslu kakayı sağlık ocağında hemşire diş çıkmaya yakın salyaları çok oluyor ya ondan olur demişti Bi ara o şikayetimizde vardı ama kanlı değildi sadece mukusluydu