ipek_annesi kan testi her ayda yapilir ama yaptirmaniza gerek yok. İyi bir doktorsa doktorunuz da zaten istemeyecektir. Cunku bebeklerde yapilan testlerde alerji varsa bile yok diye cikiyor genelde. Bana doktorum bunu soylemesine ragmen ben israrla yaptirttim ve cikmadi dedigi gibi. Ama alerjisi olduguna emindik. Ve varmis gibi devam etti tedavimiz. Cocuk alerjisi doktorlari bu iste uzmanlar, normal cocuk doktorlari yanlis yonlendirebiliyor