turunculuanne benim kizim 4 aylikken 6.730 du 3 aylikken gittigimizde 900 gr almişken 4 aylikken sadece 600 gr almis. Şimdi 5 ay 8 gunluk perşembe randevusu var anne sütüyle beslniyo ama dr muz ek gidaya başlatmisti 4 aylikken tadimlik olarak çok iyi gittiğimiz soylenemez😅meyve puresi yoğut yiyor. Öğlenleri sebze püresi vermem gerekiyo emzirmeden önce ama imkanı yok illa emecek kıyameti kopariyo yoksa. O yuzden sebze cok yiyemiyor fazla kilo almadi görebiliyorum. Sağlikli olsunda gerisi boş bakalim kaç gr almiş.