Merhaba, öncelikle belirteyim kilo takıntım asla yok. Sağlıklı olsun kilo boy normal ölçülerde olsun bana kafi. Kilonun sağlık olduğunu düşünmüyorum. Kızım doğduğundan beri anne sütü aldı sadece. İlk aylar kilo alımı hep iyi-normal gitti. 4 ayını bitirdiğinde doktor kontrolüne gitmiştik ve o ay 650-700 gram civarı almıştı. Şu an 24 gündür ise 300 gram civarında aldı. Henüz doktora gitmedik ama bu kadar ciddi düşüş normal mi? Bir sağlık problemi olabilir mi bilmediğimiz? Kaka sayısı vs her şeyi normal. Emmeyen bir bebek de değil. Ama neden 500 gramın bu kadar altında kaldı anlamış değilim🤷♀️ Total kilosu şu an 7,55 kilo bu arada. Yardımcı olur musunuz? Her şey normalken kilo alımı bu kadar düşen oldu mu? Bir sağlık sorunu varsa diye korkuyorum.