Arkadaşlar oğlum 11 aylık doğdu doğalı ayağımda uyuyor gündüz de ayağından indiremiyordum uyanıyordu hemen böyle böyle 11 ay geldik. Dün artık pes ettim. Gece de yanımda yatıyordu sürekli döndüğü için bize çarpınca uyanıyordu. Haberlerde bi danışman gördüm sevip opun pipislayin 3 gün sonra alışacaktır dedi. Ve dün eşim dene hayatım uyumazsa ayağına alırsın dedi ve öyle yaptım. Banyodunu yaptırıp mamasini icirdim sonra öpüp seni çok seviyorum şimdi uyuyalım dedim beşiğe koydum. Elimi hafifçe üzerine attım güveni zedelenmesin ağlamasın diye. Pispisladim 30 dakika sonra uyudu. Çok sık uyandı ama uyandıkça emzik verip pispisladim geri yatırdım. Böyle gece bitti. Ilk gündüz uykusunu normalde 1 buçuk saat uyuyordu 1 saat uyudu yine dalmasi 40 dakikayi buldu. Ama pes Etmicem. Ne olur dua edin 💙