Gloria1 şarkı seviyorsa yemek yaparken yaptıklarınızı şarkı gibi söyleyin ben öyle yapıyordum birde durumu kabullenip siz uyum sağlarsanız daha az yorulursunuz benim kızımda öyle küçüklüğünden beri 00:00dan önce uyumazdı hatta 9ay 1 yaş civarı 2-3de uyumaya başlamıştı okadar uyanık geziyo olmasına herkes şaşırıyordu uyusun diye gözünün içine bakarsam sabredemiyordum ama nasılsa uyumayacak diyordum ona göre bişeyler yapıyordum yorulmuyordum yemeğimi, süpürmeyi kanguruyla yapıyordum yemek yapmak zor oluyor tezgaha ulaşamıyorsunuz pusete koyup şarkı söyleyerek yapıyordum hep kucağımdaydı çünkü öyle mutlu ve huzurluydu herkes kucağında tutmaktan emeklemiyor diyordu asla sırt üstü yatmazdı hala öyle yatmaktan nefret ediyor ama ben kabullenip ona uyum sağladım ve rahatladım❤️