Sakin olun🌺 çoğu anne böyle bende dahil. 7,5 aylık uyumaz, hep ağlar, ben yemek yapana kadar akla karayı seçiyorum. Ama alıştım artık böyle böyle büyüyecekler. Sabırlı olmamız lazım biz sinirlensek de, stres de yapsak değişecek mi? Yine kendimize yaparız yapacağımızı bu sefer evladımızdan da soğuruz. Uyku konusuna gelince ben doğduğundan beri 9 da geçirdim hep gece uykusuna bu saat den sonra nasıl düzelir bi fikrim yok maalesef.