Nurhan88 bence olmalı. İlk 1 yıl çok önemli. Pandemi döneminde olduğumuz için hastanelere girmek istemiyorum. Onun için özel muayenehanesi olan, pandemi önlemlerine özen gösteren bir doktor tercih ettim. Gittiğimiz zaman kimseyle temas etmiyoruz. Sadece bebeğim ve ben oluyoruz. Saat başı alıyor randevuları. Olur da biri erken giderse başka bir muayene odasına alıyor mesela. İlk gittiğimde 5 günlüktü. İlk önce o ay neler yaşadık, sorunları vs dinliyor. Reflekslerini, fıtık bölgelerini, kulak/burun/boğazını, kalçasını, çişli ve kakalı bezini (idrar yolu enfeksiyonu ve alerji için), ciğer ve kalbini kontrol ediyor. Her ay için beslenme listesi oluşturuyor, tarifler veriyor, beslenme düzeni oluşturuyor. Sonra sorularım varsa cevaplıyor. Önerilerde bulunuyor. Mesela sütüm çok azdı. Başka bir çocuk doktoru direkt mama başla dedi. Bu doktor sütümü arttırmak için bir sürü şey önerdi ve arttı sütüm. Aylık kontroller dışında da en ufak bişey bile olsa aramamı istiyor