Nurhan88 Doktoru olması iyi çünkü her ay gelişimiyle ilgilenen bebeği tanıyan bir uzman,özel hastaneye götürmeniz şart değil devlet hastanesine de gidebilirsiniz,özel hastane zaman açısından iyi oluyor yoksa tüm doktorlarımız çok kaliteli,bu konuda çok şanslıyız iyi bir sağlık sistemimiz var