Bal91 2 ay 25 gunlukte biz bende napacagimi sasirdim.bizde tek sikinti uyurken emerse oluyor yani emzirirken uyutmazsam daha iyi gibi sanki.diyelim emerken uyudu ozaman memeyi cekince agzindakiler hep gidiyor yada fazla hava cektigi icin gaz cikarayim derken kusuyor fazlasi bu diyorlar.ama bazende ne yaparsan yap yinede kusuyor bende anlamadim.doktor reflu icin gaviscon verdi ondada kustu bende kullanmadim daha.zorlanarak bi kusmasi yok diye icimi rahatlatiyorum ve mide kapagindan diyorlar onun saglamlasmasini bekliyorum artik napiyim