O aylarda bebek hızlı gelişim gösteeiyor mide büyüyüp mide kapakçığı küçük geldiği için çok kusarmış benim bebeğim de o zamanlarda çok kusardı araştırma yaptım soktor kusması kesilsin diye anne sütünü katılaştıran şurup veya mama tarzı bişey veriyor bu da çocuğu kabız yapıyor eşimle düşündük kabız olması daha kötü diye soktora falan götürmemiştik sonra kusması düzeldi şuan 9.5 aylık hiç kusmaz yani diyeceğim o ki kusması çok normal endişe etme