akrep07 merhaba bende 2.5 aylık bebeğim ve sizin gibi düşünüyorum.
Geceleri rutini oluşturdum yani olduğunu bildiği için uykuları daha uzun ama mesela gündüzleri uyutamiyorum.
Sstt pat yöntemini denedim ama çok katılarak ağladı mesela. Siz 4. Aydami basladiniz buna ?
Birde acaba yanlismi yaptım. Stt stt sürekli söyleniyor ve sürekli pat pat diye sirtina vuruyorum doğru mu ?
Hangi ninniyi açıyorsunuz onunla deneyeyim bari :)
Gündüz uykumuz hiç yok asla uyumuyor direniyor.