Ebbrru Busrakorayeymen normalde böyle yüksek cikmazdi bide başı çok sicak ondan telaş yaptım sanırım kakada kan gibi şeyler görünce korktum açıkçası takip ediyorum bida olursa acile goturcem cevaplar rahatlattı biraz teşekkürler sizede
Ebbrru Fsule benim korktuğum kakadaki kan gibi olan şeyler zaten. Ateşi normalde 35.5 36 olurdu normalde bana yüksek geldi canım.
Fsule Ebbrru korkma hic kaka da kan ise belli olur bazen ipliksi yapılar olur belki allerjisi vardır.. benim kiziminda bir kez kaka da ipliksi yapılar vardi doktora sordum korma takip et dedi bezi attin mi resmini atsan keşke bana
Ebbrru Teşekkür ederim herkese cevap yazıyorsunuz ama asıl korktuğum kakadaki kan gibi olan kirmizimsi kahverengi olan noktalar arkadaşlar ateşi normalde böyle değil en fazla 36 olur o yüzden bana ateşli gibi geldi
Bubu 37,5 a kadar normaldir ateş denmez. Kakada kırmızılıl benm kızmda da oldu b kere sonra tahlil yaptrdm kan degilmiş yediginden olmuştr dedi dktor b dahada olmadı. Devam ederse kakasını götürün bi tahlil yapsnlar
areNilay Benimde basima geldi kakada siyahti nokta nokta seyler vardi falan doktora götürdüm bi dunya tahlil falan 300 tl 😁 cerrah bile anlamadı baska doktora resim attim annenin göğsünden kan emmis hazmedememis demişti
Fsule Ebbrru keşke atsan bana oyle cok kaka araştırdım ki zamanında instagram kullanıyorsan sulecakirsahin kullanıcı adim