Serap5252 Ebbrru sadece anne sütü mü alıyor o zaman oluyormuş bir kez bende de olmuştu iplik gibi kırmızı ama geçti kaka takibine devam edin
Ebbrru Ftmsnny yok koltuk altında n baktım zaten canım benim kafamı kurcalayan kakasindaki şeyler kan gibi değil gibi o soru işareti oldu bende
Tugbabsra Ebbrru 36.9 ateş değil normal vucüt ısısı öyle oluyor benim kızımı ne zaman ölçsem 36.9 çıkıyor 37.5 ateş oluyor
Arelll Ebbrru ateşini kontrol edin 37,5 geçerse duş aldırın. Korkutmak istemem ama arkadaşımın bebeğininde öyle oldu rota teşhisi kondu belki de üşütmüştür çok geçmiş olsun
Nuripekduru Ebbrru bende yaptırdım doktor dediki çok nadirde olsa kanlı kaka yapabilir korlma demiştir o geldi aklıma
Ebbrru Busrakorayeymen normalde böyle yüksek cikmazdi bide başı çok sicak ondan telaş yaptım sanırım kakada kan gibi şeyler görünce korktum açıkçası takip ediyorum bida olursa acile goturcem cevaplar rahatlattı biraz teşekkürler sizede