Gok_53 4. ayına girer girmez dönmeye başladı. Nasıl başardı hayret etmiştim bir iki kere yardım etmiştim sadece 😬🤭 Şimdi tutabilene aşk olsun 😅 Beşiğe sığmıyor artık 5 ayın içindeyiz. İlk zamanlar bir iki gün kolunu kurtaramadığı için ağlar gibi olmuştu sinirden 😅🤭 Ben kolunun acıdığını, ağrıdığını hiç düşünmedim açıkcası bir de kendi çabalasın istediğim için müdahale etmedim ☺️ Zaten şu an resmen bu işin ustası oldu sıpam, zevk için oyun için sürekli dönüyor 😂😂😂