Kızlar bebeğim bir haftadır dönmeye başladı. Fakat bazen yüz üstü dönerken bir kolu altta kalıyor. Yanımdayken hemen düzeltiyorum ama bir şey almak için bir dakikalığına bile bıraksam hemen dönüyor ve öylece kalıyor kolu kırılır incinir diye çok korkuyorum ya . Ama kurtardığı zaman da güzel kurtarıyor döne döne gidiyor mesela . Siz bu durumu yaşadınız mı nasıl önlem alabilirim ? İnsanlık hali ani bir şey olunca yerde bırakıp koşuyorum ki ezilip kalmasın öyle diye. Uzun işim olunca alıp zıpzıpa koyuyorum. Normal bir durum mu yani bir şey olur mu bu durumda ?