Ayseagenurcngl çok geçmiş olsun. İnşallah ilerlemez. Evet kötüsün kötüsünü düşüne medim . İnsan ogluyuz .. çok korkuyorum bende daha kötüsü çıkacak diye . Birde kalp sorunumuz var . Kalp için randevu aldik.. inşallah bişey çıkmaz
doktor beni çok korkuttu. Neyse..Rabbimm şifa versin bebisinize en kısa zamanda sağlığına kavuşur yavrularimiz