Elam123 Bende böyle bi süreçten gectim hala geçiyorum oğlum da var böbrek genişlemesi ayrıntılı ultrason da belli oldu hamileyken iki böbrekte de vardı doğumdan sonra çişini yapınca geçer dedi doktorumuz. Doğum yaptım sağ böbrekte geçmişti. 2.ay da ultrason a girdik sol da duruyo ve büyüme devam ediyodu. 4. Ayda tekrar girdik hala aynıydı bizi de nefroloji ye sevk etti. Ve bu arada kalbinde de üfürüm var dedi. Onun içinde kardiyolojiye sevk etti gittik apar topar. Kalbindeki masum üfürümmüş bazı bebeklerde doğumdan sonra bazılarında 6. Ayda bazılarında 1. Yaşında falan kendiliğinden geçiyor dediler masum üfürüm için takibe alındığı sadece. Böbrek için ise nefrolojiye gittik tekrar bi ultrasona girdik 5 mm denildi idrar tahlilide temiz çıktı bu aşamada bişey yapılmaz sınırın altında dediler ilaç veya tedavi olmadık takip altındayız iki üç ay sonra tekrar kontrole gidicez. Sanırım 7mm den sonrası sıkıntı imiş. Sünnet olduk belki fayda eder diye bakalım bekliyoruz.. Çok geçmiş olsun dermansız dert vermesin Mevla'm 🙏🤲