Zeynep11 benim oğlum 2.5 yaşında 2 Li hatta bazen 3 lü cümleler kuruyor. Anne bak baba nınnn (babanın arabası), anne okul bitti, abla gitti gibi cümleler. Ama sadece bildiği kelimelerle cümle kuruyor. Bilmediklerini söylemek süremiyor. Böyle devam ederse ben de başlatmayı düşünüyorum terapiste 🥴