Alminakaanucak aynen biz de 2 yaş 18 günlüğü kafayı yiyeceğim bir sürü yorum okumaktan moralim sıfor oldu. Yok otizm tanılrı! Dil altı bağları… derken iyice moral sıfır. Benim oğlumun kelime sayısı çok az. Anneanne, ege, anne, gelsin bunlar da tam net değil😢😢