Fulyaalinmina drn5410 1.5 tog gri ince bir uyku tulumu böyle alınca çok ince diyor insan ama çok rahat hiç terletmiuor sıkıştırılmış elyaf zaten
Fulyaalinmina drn5410 bizim genelde ben 19 derece yapıyorum çok soğuklarda 20-21 içine genelde uzun kollu zıbın giydiriyorum hiç soğuk olmuyor 1.5 tog bizim tulum
Alisaaaaa Morlahana owli de 0,5 tog lar var 21-24 derece sıcaklık için diyor. Bahar ayında içine kısa kollu yada askılı ile yeterli olur mu ki?
Busrminel Alisaaaaa ergopouch var yaz kış onu kullanıyorum çok rahat bir zıbın yetiyor internetten sipariş verebiliyorsunuz mağazada satılmıyor
Seyma05 Alisaaaaa ben tek kat pazen diktirdim şimdilik içine pijamayla giydiriyorum yazın zıbınla giydiririm heralde aşırı memnunum evim biraz sıcak oluyor uyku tulumları çok terletti giydiremedim