Mu-Mi merhaba fikir olsun diye yazıyorum bizde önce sut ve sut ürünleri yumurta yı kestik sonra sıgır eti ve ne olur ne olmaz tavuk etini, yer fıstığını ama tepkimiz hala devam ediyordu susam tahin helva yı kestik buna rağmen devam ediyordu bi gün haftada bir iki çekirdek yiyordum ve ertesi gün kanlı kaka ve kızarıkları oluyordu ayçekirdeğinden olduğunu anladım onu da kestik kakamız mukuslu olsa da kan durdu çok şükür domates zaten uzun süredir yoktu doktorumuz kırmızı meyve sebzeleri de kes dedi (biber, domates) salça dahil yani çok uğraştırıcı ama hiç tahmin edilmeyecek bişeye de olabiliyor Allah yardımcınız olsun