Sezenaksukarademir yorumları az çok okudum sanırım ilaç başlamışsınız sanırım çok geçmiş olsun umarım Tekrarlamaz 🙏Bende bu durumdan şikayetçiydim doktora gidiyorum fitil ilaç kullanıyorum geçiyor 2 hafta geçiyor tekrar geliyor. En son gittiğim doktor güzel muayene yaptı ve mabtarımın geçtiğini ancak kullandığım ilaçlar vajinanın yapısında bulunması gereken yararlı bakterileride öldürmüş. Tekrar bir antibiyotik ve yararlı bakteri fitili verdi. Çok şükür bu sefer 1 ay olacak tekrarlamadı şuan için. Tekrar yaşarsanız aklınızda bulunsun