@Mom104 bize her ay yaklaşık aynı gelir, 3+1 evim ama büyük olan salonda oturmuyorum oranın doğalgazını da açmıyorum diğer petekler yanıyor doğalgaz 241 lira geldi.
Evimiz yeni yapı ısı yalıtımı var kombimiz yoğuşmalı yükseltsek bile çok gelmiyor.😊
Çamaşırlarımı biriktirip yıkıyorum ve bulaşık makinesini güzelce dolmadan açmıyorum, elektrik de 97 geldi.