Kızlar selam elektrik ve doğalgaz ücretiniz bu ay ne kadar geldi?
2 ay oldu yeni evimize taşınalı ilk ay çok evimde kalmadım normal Bi meblağ geldi ama bu ay doğalgaz 460₺ elektrik 590 ₺ geldi doğalgaza pek birşey demedim genel anlamda 3.5-4 de yaktık ama yinede bu kadar gelmemeli diye düşünüyorum, evimizde TV açılmaz çok nadir izler çocuklar, onun dışında günlük elektrikli eşyalarımız çalışır ama elektriğin bu kadar gelmesine çok şaşırdım 🙄 eşim demek ki kullanmışız ki geldi diyor ama ben itiraz etmek istiyorum 😏 size ne kadar geldi, sizce bu fiyatlar normal mi?