Ozlemberkay Nseyma evt bazn ek gida veriyorum bide mama ama zeytm yagi katoyorum iclerine ve 1 aya yakindr ek gida veriyorum hix o kadar kabiz olmadi kendi kendi yapiyordu bi bi kac gndr oyle asri asiri kabiz
Melek01 Ozlemberkay Bizimde 4 aylıkta kan gelmişti çokta aglamıştı hemen hastaneye götürdük enfeksşon vardı bi götür göster
Melek01 Ozlemberkay Olabilir eger kendini çok sıkıyorsa zorlanıyorsada olur ama bizdede zorlanıyordu kabızdı enfeksion cıkmıştı