ElifTGM SeverusSnape benim annemde yüksek tansiyon hastası bende çok korkuyorum ama maalesef gidemedim. 2 bebeğe bir anda eşim bakamadı. 😞 bu cuma bebişlerin kontrolğ var o zamam kendim içinde muayene alıp muayene olacağım bakalım
ElifTGM nursocum çarpıntım geçti tansiyonumda düştü ama gözlerim halen müthiş ağrıyor. Akşam bide istifar ettim, karnım çok aç hala bişey yiyemedim. 10-15 dk dikilince ter boşalıyor çarpıntım başlıyor. Kalkamadım o yüzden kuzum
nursocum ElifTGM ayyy çok geçmiş olsun bitanem. Bugün biri gelseydi bebeklerin yanına sen hemencik gider gelirdin hastaneye. Kesin yorgunluktandır kıyamam ya
ElifTGM nursocum yokki aşkım kimsemiz. Akşamı bekliyorum. Halen geçmemiş olursa işte tolga bebeklere bakacak ben gidicem hastaneye