ElifTGM geçmiş olsun, bence bir gidin müdahale etsinler. Ben tansiyondan her zaman bi tık korkarım çünkü.
Annem yüksek tansiyon hastası, onun normali 14/10 bu değerler şaştığında kendini kaldıramıyor oturduğu yerden. Acilden sonra da bu durumu yaşarsanız ihmal etmeden doktora görünün derim. Tekrar geçmiş olsun🙏