Benimde tek korkum o bağdı bana hep emzirmeyle o bağın kurulucağını empoze ettiler ama öyle bir şey asla yokmuş bu tamamen ona yaklaşımın ilgilenmen onunla sürekli konuşmanla alakalı ve bebekler o kadar hissedio ki bunu ben boşa başta kendimi üzmüşüm diorum şimdi sadece karnını doyurmak değil ki ruhunuda doyurmak lazım bebeğin