Uykusuzgeceler Bi tiroit hastalığı geldi başıma kötü huylu olabilir dediler biyopsi sonucum çıkana kadar stresten ağlamaktan sütüm çok azaldı. Zaten takviyelerle artırıp doyuruyordum sürekli rezenedir yeşilliktir hep öyle şeyler yiyerek emziriyordum. Şimdi onlarıda yasakladı doktorum. Mecbur mamaya geçtim hem emziriyorum hem mama veriyorum. Hipp 1 combiotic organic onu kullanıyorum ama çok vicdan azabı çekiyorum ne zaman geçer bu duygu sanki benden kopacakmış gibi sanki yetemiyorum gibi bebeğime 😔 mamaya da zor alıştı midesi bulandı başta sonra aç kaldıkça mecbur aldı mamayı yavrum. Aralarda hep sağıyorum artsın diye 50 ml filan anca çıkıyor. 🤷♂️ Mamada sağlıklıdır demi kötü bişey değil sonuçta sanki hep böyle mama kötüymüş gibi çevremden etkilemmişim sanırım çocuğuma her mama verdiğimde üzülüyorum 😔
pembemor Uykusuzgeceler çok geçmiş olsun inşallah kötü huylu değildir. 🙏 mama vermek kötü bir şey değil. kendinizi yetersiz hissetmeyin. siz onun annesisiniz. size ihtiyacı ömrü boyunca bitmeyecek. Allah size uzun ömürler versin. önce siz iyi olun ki yavrunuz da iyi olsun. mama ile büyümüş bir sürü bebek var. öyle düşünmeyin.
Eddaliko Uykusuzgeceler Geçmiyor malesef bebeğim 5aylık bende hem emzirip hem mama veriyorum.Mama kötü birşey değil tabiki ama hala onu verirken kendimi yetersiz hissediyorum hic gecmiyor galiba bu duygu😔
Mlkmhrrm Uykusuzgeceler üzülmeyin lütfen bebeğiniz sağlıklı olsun karnı doysun sağlıkla büyüsün önemli olan o sadece mama ile beslenen çok sağlıklı bebeklerde var olduğu kadar sütünüzü verin mama takviyesi yapın bu kötü birşey değil boşverin etrafı ayrıca sadece emzirme ile bağ kurulmaz ki çok farklı birşey anne bebek arasındaki bağ içinizi ferah tutun
Minikkusuumm Uykusuzgeceler hiç sütüm gelmedi 1 buçuk aydır mama veriyorum bu saatten sonrada gelmez sanırım
_tospikannesi pembemor mama zehir değil canım niye yetersiz hissediyorsun tek emzirerek yetebilinir mi sen bu cocuga gece gündüz bakıyosun herşeyiyle ilgileniyorsun sen onun mükemmel annesisin daha be olsun 🥰
Uykusuzgeceler pembemor iyi huylu çıktı çok şüükür. Ama 1 aylık gözetimdeyim şuan. Öbür ay kontrole gittiğimde hormonlarım bozuk olduğu için ya ilaç ya ameliyat diyecekler. İlaç olursa hiç emziremeyeceğim. Ameliyat derlerse de eğer tiroidi tamamen alırlarsa yine emziremeyeceğim. Ama o vicdan azabını atamıyorum bir türlü. Dolapta sütlerim vardı onlarla destek yaptım hep 4 buçuk aylık oldu bebeğim ama artık tükendi 🤷♂️ şimdide gün boyu aralarda sağıp biriktiriyorumki gece yatmadan önce biberonla veriyorum. En azından hemen uyusun yarasın süt diye. Böyle düşündükçe olan sütümde gidiyor. 🤷♂️
Uykusuzgeceler Eddaliko bu hep çevremizin yaptıkları baskılardan bilinçaltımıza yerleşenler bence.🤷♂️
Uykusuzgeceler _tospikannesi ah bu annelik. 🤷♂️. Mama veriyorum vicdan azabı, acaba yeterince ilgilenmedimmi vicdan azabı, ağladı yetişemedimmi vicdan azabı, çocuk durgun olur acaba mutlu edemiyormuyum vicdan azabı psikolojim bozuluyor sanırım deliriyorum🙈
pembemor Uykusuzgeceler çok şükür 🙏 sağlığınız yerinde olsun varsın bebeğiniz hep mama yesin ayrıca 4 buçuk aya gelmiş bile. keyfi olarak mama veren bir çok anne var. sizin üzülmeniz normal ama elinizde olmayan nedenlerle mama vereceksiniz. teselli etmek için değil ama şöyle söyleyim. mama ile büyümüş biri olarak. hamilelik dışında doğru düzgün doktora gitmişliğim yok😀
Uykusuzgeceler Mlkmhrrm orası öyle tabi de işe de başlayacağım sanki tamamen benden kopup gidecekmiş gibi geliyor. 🤦♀️ Hamileykende hep derdimki mama kötğ bişey değil eskiden pirinç unuyla büyütüyolarmış şimdi organiği anne sütüne en yakını bir sürü çeşit çeşit mama var sütüm gelmezse veririm mamayı geçerim napiyim diyodum öyle olmuyomyş 🤦♀️
Mlkmhrrm Uykusuzgeceler insana o an söylemek kolay geliyor ama çok şükür evladınız sağlıklı bunu düşünün illa ki üzülüyor insan ama kafanıza dhaa çok takarsanız Allah korusun tamamen kesilir birde işe başladıktan sonra bol bol eve gelince vakit geçirip arayı kapatırsınız merak etmeyin onlar annelerini çok iyi tanıyor
Uykusuzgeceler pembemor güzeldi 🤭 çok teşekkür ederim. Bende mamayla büyümüşüm de biraz bağışıklığım yerlerde. Sanırım o yüzden bu vicdan azabını çekiyorum. Ki eski mamalar şimdikiler gibide değildi. Biraz bünye meselesi o zaman dayanıklılık anne sütüyle mamayla ilgili değil🤷♂️
Uykusuzgeceler pembemor yoğurt verdim parmağımla emdi beğendi 🙈 havuç verdim dişini kaşıdı soğuk soğuk iyi geldi 🙈 tattırıyorum parmağımın ucuyla emiyo artık ek gıdaya da geçince yesin bol bol🙈
Nur1- Bende böyle hissediodum ama yapacak bir şey yok iki ay oldu sağıorum her gün sadece bi kaşık gelio bu benim elimde değil bu hisside atlattım sadece emzirmek le mi o bağ kuruluo hayır doğduğundan beri mama alıo bakımını kendim yapıyorum doğduğundan beri herşeyiyle ben ilgileniorum konuşuyorum her gün bi saat koynumda uyuo bende uyuyorum artık tepki vermeye başladı ben konuşunca gülüo ağzını açıo hahaha yani aramızda bi bağ oluştu yani kendimi artık yetersiz hissetmiyorum ewet hala belki içimde bir yara ama napim iyiki mama war o olmasa ne vercektim çok şükür bugünümüze sağlıklı gelişimide güzel daha ne olsun zamanla rahatlıcaksın sende emin ol
Uykusuzgeceler Nur1- inşallah canım. Bizde öyleyiz her gün yarım saat bile olsa koynumda uyuduğunda yatırmam her uykusuna koynumda geçer öperim beşiğine öyle yatırırım. Uyanmasına yakın yanına giderim bilirim ne zaman uyanacak kameradan izlerim. Ki uyanınca beni görsün yanında diye. Müzikle oynamamız dışarı çıkmalarımız dans etmelerimiz hep var. İnşallah o da seviyodur ben çok eğleniyorum şahsen 🙈 bide bu duyguyu atlatabilip sütümle kavga etmesem daha güzel olacak🤷♂️
Nur1- Ve ben asla mamaya karşı bi insan değilim gerçekten bizi yetersiz hissettiren elalemin bırak elalemin en yakınımızın bile anne sütü çok önemli emzir emzir çok önemli demesi baskı yapması nie mama veriosun demesi bi insana nie mama veriosun die soru mu sorulur sanki keyfimizden veriyoruz böyle sordukları için kendimizi kötü hissediyoruz artık takmıyorum önemli olan bebeğimin doyması aç mı bırakayım umrumda değil kimse artık
Uykusuzgeceler Nur1- ya keyfinden verenden fazla onlarıda anlıyorum muhtemelen o yüzden soruyorlar ama mecbur kaldım. Şimdi bile 2 saati geçirmeden sağmaya çalışıyorum 10 ml bile gelse kar diyorum🤷♂️ ama mamayıda veriyorum tabi doymuyor çünkü büyüdü
Nur1- Uykusuzgeceler inan bana oda seninle çok mutlu sen mutluysan sen enerjiksen bebekde öyle bak sende o bağı kurmuşsun bile kendini asla kötü hissetme canım
Nur1- Uykusuzgeceler çok geçmiş olsun canım ne kadar gelirse ver şifa niyetine Walla bende sadece günde bi kere bi kaşık gelio onu veriyorum sağlıklı sıhhatli ömürleri olsun inşallah bebişlerimizin ❤️