Doymasına rağmen huzursuzsa gazdır. Benim bebeğim 1 aylıkken başladı gaz problemi kolik bir bebekti sürekli memede kalmak istiyordu sürekli ağlıyor doktora danışman daha doğru olur. Kolikse Allah kolaylık versin bizimki 4. Ayda geçti ama o 4 aya kadar baya zorlandık