Selam bacıkolar, şimdi şöyleki benim tosunum 4500 kg doğdu, şuan 24 günlük başlarda mama takviyesi yapıyodum çünkü iri bebek fazla beslemen gerek demişti dr sütüm oturana kadar verdik neyse bi haftaya sütüm oturdu derken kestik mamayı, sonra içime kurt düştü dedim doymuyosa falan kilosuna baktırdık 18 günlükken 5 kg olmuştu iyi dedim rahatladım ama geceleri göğsüm aşırı doluyo baya içiyo rahat uyuyo çocum ama gündüz hep aç göğsüm de sönük oluyo gündüz neden bilmem, tam doymuyomu ne pek uyumuyo, göğsümün bu durumu nedir bilen varmı? Bide gündüz çiş kaka yine yapıyo ama doymuyodur diyen var mı?🤔