MinikNidam Tam da ben bi post açıcaktım önüme geldii... 4,5 aylığız iştasızlık durduk yere huysuzluk, uykusuzluk, kucak isteme ve eli hep ağzında. Üst damağına götürüp sesler çıkarıyor. Diş gibi geliyor bana.. nedir anlayamadım. Gündüz uyutsam bi dert hemen uyanıyor, uyutmasam karnı tokken bile huysuzlanıyor. Bakalım ne zaman geçecek 🤷🏼♀️