Mom356 ben hamileyken ilk dört ay deli gibi limon yedim bildiğin kabuğuyla yiyordum 🤣. Oğlum 33 haftalık 3 kilo doğdu düşün 🤣 tam doğsa beş altı doğacakti heralde . Limon zayıflatır diye ilk defa duydum şuan ikinciye hamileyim yine limon istiyor canım yiyorum da 🤣