yaseminoztrk Sevos hakkında çok az gaz şikayeti var evet tadını sevdimi bebeğiniz kabız yada ishal yaptı mı bebeğim zaten gazlı o yüzden korkuyorum çok mama değiştirmeye
Fatmabkdmr yaseminoztrk ben kullanmadım ama çoğu arkadaşım kullandı canım. Memnun kaldılar. Çoğu bebek seviyormuş zaten. Ama biraz pahalı
Sevos yaseminoztrk valla bebeğim kendi gazını kendi çok rahat bir şekilde çıkarıyo bu mamada öncesinde aptamil kullanıyordum mahvetti çocuğumu çok rahatım tadıda diğer mamalarla aynı emin ol hem çocuklar pek anlamıyor tattan içer yani
yaseminoztrk Aytenkrktn bu sanırım gaz önleyici değil laktoz alerjisi için kilo aldırmıyor diye şikayet yazılmış hakkında hep
Aytenkrktn yaseminoztrk evet alerji ama çıkmasaydı da kıllanacaktık kilo dan yana da hiç sıkıntımız olmadı ayda 1 kilo alıyor
Sevos Hiçbir şekildede kabız veya ishal yapmadı hatta bazen günde 3-4 kere kaka yaptığı oluyo ve çok rahatlıyo
ElisaNazzz yaseminoztrk Aptamil prosyneo kesinlikle bebeğimin gaz sıkıntısı 3aylikken bitti şükürler olsun🙏
yaseminoztrk ElisaNazzz normalde de 3 aylıkken gaz sorunu tamamen bitmiyor mu beni kandırdılar o zaman 😂
ElisaNazzz yaseminoztrk inşallah canım çok sıkıntılı bı donem hem bebek için hem anne baba için acı çekince o insan mahvoluyor
yaseminoztrk ElisaNazzz sorma ağlıyor susmuyor ıkınıyor uykuda bile o kadar üzülüyorum ki oturup bende ağlıyorum sonra sesi kısılıyor artık yavrumun 😔