yaseminoztrk Merhaba anneler şuan HİP combiotic kullanıyoruz aynı zamanda anne sütü alıyor. Ama sanırım mamayı çok sevmiyor. Gaz yapmayan mama öneriniz var mı yardımcı olur musunuz
Betul6060 yaseminoztrk biz nerdeyse bütün mamaları denedik diyebilirim gaz yapmayan mama diye bişey yok doğrusu çünkü bizim bebeler seçiyor resmen mamaları mesela aptamil bizde çok gaz yaptı şuan evolvia kullanıyoruz çok iyi geliyor ve kokusu diğer mamalara göre daha iyi kokuyor tercih edebilirsiniz gaz da olmadı bizde ☺️
KzyMrv yaseminoztrk Bizde ilk aptamil ile başladık gaz ve kabızlık yaptı daha sonra sma comfort aldık gaz ve kabızlık yapmayı önleyiciymiş ama oda ishal gibi yaptı bebelac gold çocuğumu mahvetti 3 4 gündür kakada yapmadı çok da sancılandı şuan sma comfort ve sma optiproyu birlikte kullanıyorum
KUMSAL2020 yaseminoztrk Canm bende başta hipp kullandım ama ondan mı bilemedim tabi ama değiştim bebelac gold kullanıyorum şuan yer yemez çıkarıyor ama öyle olmasıda iyi mi bilmiyorum sanki çok kilo alamıyor
yaseminoztrk Merve234555 sma internette birçok kişi gaz için şikayet etmiş ama gerçi her bebek farklıdır. Biz maalesef hiçbirşey yemediğim halde fazla gazlıyız. Uykudan sanki tırnağı çekilmiş gibi çığlıkla uyanıyor
yaseminoztrk KUMSAL2020 sanırım bebekler yaramadığı zaman her içmede kusuyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama
cicekannesiii yaseminoztrk bnde hem meme+mama evolvia kullaniyorum kizim daha 1.5 aylik gaz yapmiyor severek iciyor
Fatmabkdmr yaseminoztrk ben kullanmadım ama çoğu arkadaşım kullandı canım. Memnun kaldılar. Çoğu bebek seviyormuş zaten. Ama biraz pahalı
KzyMrv yaseminoztrk Evet var bebeğim kolik gaz sancısı çekiyor gece gündüz fön makinesi sesiyle uyuyoruz🤦🏼♀️Şimdi çok şükür daha iyiyiz tabi hiçbir mama tamamen gaz sancısını yok etmiyor ama rahatlatıyor gaz damlası kullanıyorum karnına sıcak masaj yapıyorum çoraplarını ısıtıp ayağına giydiriyorum önlemek için
miraninannesi18 yaseminoztrk sma bizde yapmadi canm cok memnnm 2 aylikkenden beri kullaniyorum🙏🏼 Suan 11 aylik
yaseminoztrk Aytenkrktn bu sanırım gaz önleyici değil laktoz alerjisi için kilo aldırmıyor diye şikayet yazılmış hakkında hep