Nur-ten Gzde1 benimde kızım 8 ay 4 günlük aynı gün doğmuşlar☺️ Bizimde henüz dişimiz yok. Doktor 2 aylıkken aceleci bu erken çıkacak dişleri demişti😆hala yok
Gzde1 Nur-ten ay ne tesadüf bizde 5 ay kontrolüne gittik o zaman da demişti doktor 1 aya kalmaz çıkar ama çıkmadı daha çıkıcaklar elbet ama da işte biz anneler sabırsızlanıyoruz