Karanbuse11 zor kuzum gerçekten herşeyin üst üste gelmesi maffediyo zaten ah bide bebiş durmuyosa 🙄🙄 9 günlükken gazla başımız derde girdi yanımda da kimse yoktu yardımcı olacak kafayı sıyırıyordum ama Allah sabrını veriyor geçti hepsi çok şükür annelik gerçekten sabır işiymiş 😋 rabbim kolaylık versin mümkün olduğunca çık balkona hava al bebeğinle sende uyu kuzum iyi hissetsen bile yat uyu 😇😇🥰🙏