Karanbuse11
merhaba, doğum yapalı 44. Günümdeyim bugün ve normalmişsin yaptım dikişli tabi ki🙈
oncelikle idrarınızı yaptığınızda yıkamamalısınız sadece kurulamalısınız. Büyük tuvaletinizi yaptığınızda ise arka tarafı dikkatlice yıkayıp ya da ıslak mendille temizlemelisiniz sonda kurulamalısınız.
sac kurutma makinesi tutmayın ici bakteri kaynıyor onların tuvalet kağıdıyla kurulayın. Gunde 3-4 defa pansuman yapın. Doktorunuza yazdırın bu ilaçları;
“rif” adında ampuller var (ne kadar çok yazdırırsanız o kadar iyi her pansumanda 1 tane kullanılıyor), silverdin, madecasol, furacin. Bu ilaçları devlet karşılıyor haricen de adalox intim sprey alın her tuvalet ve pansuman öncesi sıkın. Enfeksiyon kapmamasi çok önemli. kremleri kapali bir kapta karıştırın içine doğal kandıran yağı ekleyin.önce pamuk yardımıyla rif sürün dikişlerin üzerine sonra karışımlı kreminizden. Çok uzun pedlerden alın zira ilaçlardan iç camasirariniz çok kirleniyor. Otururken uzun oturun yakalarınızı uzatın asagi sarkıtıp direk popo üzerine baskı uygulamayın dikişleriniz açılır. Benim açılmıştı tekrar diktirmeyin basınıza gelirse bu pansumanlarla kendiliğinden kapanıyor.
meğer dikişleriniz açılmaz ve dediğim gibi hareketlerinize dikkat ederseniz 1 ay da iyileşirsiniz. Şöyle düşünün 40 gün var önünüzde kendinizi toparlamak icin olabilgince sakin kalın sık sık bebeğinizi emzirin moralinize iyi gelir.